Palvelut

Näkemystä, vauhtia ja varmuutta muutokseenne

Tuloksien aikaansaaminen edellyttää kykyä pelkistää olennainen ja huomioida kokonaisuus. Pienetkin toiminnan muutokset menevät syvälle kulttuuriin. Parhaista käytännöistä ja malleista kannattaa oppia, mutta lähtökohtana on oltava ratkaisut juuri teidän tilanteestanne, resursseistanne ja tahtotilastanne käsin.

Kaupallisen onnistumisen palvelut

  • Myynnin johtamisen konsultointi ja valmentaminen
  • Myynnin tuottavuuden nostamisen projektit
  • Asiakkuus- ja segmentointimallien johtaminen
  • Ammattimaisen myyntiorganisaation perusrakenteet ja systematiikka
  • Yhtiön CRM-filosofia ja CRM-järjestelmien johtaminen
  • ”Outbound” eli aloitteellisen myyntitekemisen käynnistäminen ja valmentaminen
  • Myyntityön laadun ja asiakaskokemuksen johtaminen
  • Tärkeiden tarjousprosessien johtaminen (“Bid management”)

Vaikuttavan johtamisen palvelut

  • Johtoryhmän yhteistyön ja työtapojen arviointi ja vahvistaminen
  • Johtoryhmän dynamiikan kehittäminen. Yhteiseen visioon ja agendaan sitoutuminen.
  • Tuki strategisten suunnitelmien johtamiseen ja kommunikointiin
  • Johtamisjärjestelmän toimivuuden arviointi ja parantaminen
  • Muutoksien johtamisen tukeminen ja muutoksen johtamisen metodit
  • Yhteisen päämäärän johtaminen ja ”siilot” ylittävä yhteistyö
  • Esihenkilötyö ja strategian valmentaminen

Avainhenkilöiden tukeminen ja valmentaminen

  • Muutoksen johtamisen henkilökohtainen sparraustuki
  • Johtajasparraus roolissaan uusille johtajille
  • Johtajasparraus kokeneille johtajille
  • Muutoksesta vastaavien tiimien valmentaminen
  • Muutoksen etenemisen seurantapalvelut
  • Tiimien ja henkilöstön valmentaminen